شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!

خرید بک لینک
صبحی از خونه اومدم بیرون...خیابونا غلغلن...همه تو صف خریدن ... تعجبم وقتی بیشتر شد که فهمیدم همه مغازه ها آتیش زدن به مالشون...خدایا یعنی من مردم و اینجا بهشته ... پس به این دلیله که میگن نباید مردم رو به زور به بهشت برد.. توافقه. . یکی بهم سقلمه زد و خوردم زمین.... پس شواهد گویای اینه که من هنوز زنده م... رفتم تو مغازهه...میگم آقای مغازه دار چرا مالت رو حراج کردی؟؟ نکنه سرتون به جایی خورده؟!!-مگه نشنیدی که معاون رئیس جمهور گفته که تورم بعد توافق کم میشه و همه چی ارزون... اگه مالم رو الآن آب کنم بازم یه سودی گیرم میاد..من گیج و مات جمعیتی شدم که داشتن رو سر و کله ی هم شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!...

ما را در سایت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 21:28

به گزارش میرشکاک نیوز ، حضرات و شخصیت های سیاسی مملکت، اظهارات محیر العقولی درباره ی تیم قعر جدول اظهار داشتند ولو به شرط محرمانه ماندن اظهاراتشان که اگر فاش شود، به طرفه العینی آن را تکذیب خواهند کرد...قدیانی:چرا ملت بعد از باخت ، جشن نگرفت!!صفارهرندی:من هرگز نگفته ام که پرسپولیس خوب بوده فقط گفته ام که خوب بوده!!!شریعتمداری:شواهد و قرائن و اسناد رسمی بازی بعدها در "کیهان بعدها" منتشر خواهد شد.زیباکلام:ای کاش سپاهان کمی انصاف داشت حالا چرا چهار گل،یکی هم کافی بود!!ظریف:هرگز یک پرسپولیسی را تهدید نکنید!عراقچی:قعرمانی(!) پرسپولیس باید در مجلس بررسی ش شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!...

ما را در سایت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 21:27

عده ای بر این باورند که مگس کش های دستی بیشتر به کار میآیند تا مدل های شیمیای و صنعتی و الکتریکی آن... اصلا اینها به کنار ، کیف کشتار نیوجرسی مگسان چیزی دیگریست که لذت آن را حتی با فرمول یک هم نمی توان معاوضه نمود..سونامی خانه خراب کن چشم و هم چشمی که از تبلیغات تلویزیونی نشات میگرفت وارد مذاکرات خانه امان گردید و در بررسی نهایی از سد کنگره گذشت و به تصویب هیئت اعزامی از TV رسید و این همدم روزهای تنهایی بنده و آن یاری که همه ی عصبانیتم را بر او خالی میکردم و جیکش هم درنمی آمد به یکباره توسط مادرم قلع و قمع شد...ای وای من از برای مگس کش عزیزم ..که حتی این نو شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!...

ما را در سایت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 21:25

-این دیگر چیست؟-خب مشخص است!غذای خوشمزه و ارزان قیمت سلف است.-این را که میدانم!این تار مو را میگویم..-ای بابا !مو که چیزی نیست!چیزهای عجیب تری هم گاهی در غذاها پیدا میشود!لابد یکی از آشپزهای محترم از آن شامپوهای ضد ریزش مو(که اگر تبلیغ نبود نامش را میگفتم)استفاده نمیکند!-من که تا به حال چیزی ندیده ام!-از این به بعد بیشتر دقت کن!حتماپیدا خواهی کرد!-مثلا چه چیزهایی؟؟؟-یکبار یک تکه پارچه مشاهده شد...-دیگر چه؟بگو!من تحملش را دارم.-یکبار هم یک دستگاه سوسک کوچک مشاهده کردم!!!!-بس است دیگر!دییگر طاقت شنیدنش را ندارم!آتش فشان درونم در حال فعال شدن است!!!-یک راه حل شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!...

ما را در سایت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 21:23


پرایدی خواهم خرید

خواهم انداخت به جاده

دور خواهم شد از این شهر پر ز دود

که در جیبم هیچ پولی نیست از برای خریدش

اقساطش کمرشکن

و پراید از ترمز تهی

و دل از آرزوی لاستیک

همچنان خواهم راند!!!

نه به رینگ ها دل خواهم بست

نه به پیستونها و ترمز نداشته اش

همچنان خواهم راند!!!

شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!...

ما را در سایت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 21:22

من و دل کندن از دلبر محالهدلم با دلبرم در شور و حالهبا این گرونی به این خوبی ندونمکی گفته زن گرفتن خیالهدمادم میره بالا تورم ایرانممیشه داشته باشم کاری تا جوانمدر حسابم پول و جهازش ندارمدانشگاهه را به آتش میکشانمببین آشفته گشته درس و حالمبشکسته دلم از دولتم دیگر ننالمز بس که در پی ازدواجممسکن مهر شده فکروخیالمدل من بیقراره اون یارانتههمه میگن جهنمم اون مهریتهاگه من بودم اون آقازادههبه آسونی میگرفتم بله ته شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!...

ما را در سایت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 21:20

- فرهاد دیابت گرفت از بس که رویاهایش شیرین بود.

- ستون به ستون فرج است ولی نه از برای بی ستون...وای به حال فرهاد

- دست به قلم بود ولی حیف که سواد نداشت.

- هرکس دست به قلم بود ، دستش را قلم کردند.

- بی نمک شد وقتی که شورش رو در آورد.

- سنگین شده بود از بس که افکار بزرگی بر سر داشت.

- عینک نداشت ولی چهارچشمی مرا می پایید.

- هر چیزی که چهارپاست لزوما چهارپا نیست.

شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!...

ما را در سایت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 21:18

-طبیب عشق "ظریفا دم" است و مشفق لیکچو درد در تو نبیند که "برجام" دوا بکند-دلا بسوز که سوز تو کارها بکندتحریمها همه شب دفع صد بلا بکند-به "جان" کاخ سفید و به حق صحبت اوکه نیست در سر من جز هوای خدمت او-کنون که بر کف مجلس برجام مذاکره صاف استبه صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است-در امید هر کو به فیض دولت ارزانی بودتا به "برجام" مرادش همدم جانی بود-ای هدهد سبا به "سنا" میفرستمتبنگر که از کجا به کجا میفرستمتحیف است توافقی چو تو در لوزان و وینزین جا به آشیان سنا میفرستمت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!...

ما را در سایت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 21:17

خبرنگار "رادیکال پرس" رو بهشورمن (saltly man)گفت: نظر شما در مورد سخنرانی پریزدنت "بااونا" که اظهار داشته اند شما بیهوده کچلک بازی راهانداخته اید چیست؟شورمن: ما با هم این حرفها را نداریم که... پس اون فردا که از کاخ سیاه(!) الاخون و والاخون شد ... جفنگیاتش رو پس میگره.خبرنگار: شنیده شده که سطح تحصیلاتتانتو مایه های اهن و تلمب تان نیست آیا این چنین است؟شورمن: آن موقع ها که من جوان تر بودم ؛دولت ورود ما سیاهان به مدرسه و دانشگاه را قدغن کرده بود ؛ سیکل را هم به زورگرفتم ...خبرنگار: پس چطور تونستین ....؟؟؟شورمن: به خاطر هیکل درشت و نیرومندمبدینجا رسیدم شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟!...

ما را در سایت شورمن رئیس جمهور میشود؟!؟! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 320 تاريخ: دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت: 21:13

صفحه بندی